Α. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
1. Άσκηση δικαιώματος υπαναχώρησης
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) τότε σύμφωνα με τον Ν. 2251/1994 (ΦΕΚ 191/Α/16-11-1994) όπως αυτός έχει τροποποιηθεί, κωδικοποιηθεί και ισχύει σήμερα, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Παρακαλούμε να ακολουθήσετε την Διαδικασία Επιστροφών που περιγράφεται αναλυτικά στην παράγραφο Β του παρόντος.
Προϋποθέσεις για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι:
-
Το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, απολύτως άρτιο, εντός της αυθεντικής του συσκευασίας, η οποία να είναι σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχει φθορές ή να είναι ελλιπής
-
Να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (παραστατικό πώλησης, Φόρμα επιστροφής) και να περιλαμβάνει, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
-
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία όπως π.χ. προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή/και είναι σαφώς εξατομικευμένα.
Παρακαλούμε να φροντίσετε ώστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής για να αποφευχθεί πρόκληση τυχόν φθοράς ή καταστροφής κατά τη μεταφορά του προϊόντος.
Σας ενημερώνουμε ότι, κατά την μεταφορά επιστροφής του προϊόντος, η ευθύνη σε περίπτωση τυχόν απώλειας ή φθοράς ή καταστροφής του, βαρύνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας.
Όταν παραλάβουμε την επιστροφή σας, θα γίνει έλεγχος της ακεραιότητας του προϊόντος και εμείς θα προβούμε σε σύντομο χρονικό διάστημα στην επιστροφή του αντιτίμου στον τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει.
Σας επισημαίνουμε ότι, σε περίπτωση που το προϊόν διαπιστωθεί ότι έχει χάσει την αξία του λόγω μη επαρκούς συσκευασίας ή κακής μεταχείρισης ή χρήσης, θα υποχρεωθούμε να σας πιστώσουμε την αξία του προϊόντος μειωμένη, μεταξύ 30%-50% της αρχικής του αξίας. Σε τυχόν τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε μέσω email ή τηλεφωνικά πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.
Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στην εταιρεία μας, επιβαρύνουν τον πελάτη.
2. Επιστροφή λανθασμένου η ελαττωματικού προϊόντος
Σας συνιστούμε κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσετε και να ελέγξετε προσεκτικά τα προϊόντα ώστε α) να επιβεβαιώσετε ότι έχετε παραλάβει τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει και β) να επιβεβαιώσετε την ανυπαρξία εξωτερικών ή αισθητικών ελαττωμάτων.
Στην σπάνια περίπτωση παραλαβής ενός ελαττωματικού, φθαρμένου ή διαφορετικού από αυτό που παραγγείλατε προϊόντος, έχετε το δικαίωμα να μην δεχθείτε την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψετε στον διανομέα. Διαφορετικά θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω email στο orders@gorogias.gr ή τηλεφωνικά στο 22370 22752, είτε για την ύπαρξη εξωτερικών ή αισθητικών ελαττωμάτων στο προϊόν, είτε παράδοσης λάθους προϊόντος, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους. Σε περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας αυτής χάνετε κάθε δικαίωμα επιστροφής.
Παρακαλούμε να φροντίσετε ώστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής για να αποφευχθεί πρόκληση τυχόν φθοράς ή καταστροφής κατά τη μεταφορά του προϊόντος.
Σας ενημερώνουμε ότι, κατά την μεταφορά επιστροφής του προϊόντος, η ευθύνη σε περίπτωση τυχόν απώλειας ή φθοράς ή καταστροφής του εφόσον έχετε δεχτεί ανεπιφύλακτα την παραλαβή, βαρύνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας.
Όταν παραλάβουμε την επιστροφή σας, θα γίνει έλεγχος του προϊόντος και εμείς, αναλόγως της επιλογής σας, θα προβούμε είτε σε σύντομο χρονικό διάστημα στην αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο, είτε στην επιστροφή του αντιτίμου σε τραπεζικό λογαριασμό σας.
Σας επισημαίνουμε ότι, σε περίπτωση που το προϊόν διαπιστωθεί ότι έχει χάσει την αξία του λόγω μη επαρκούς συσκευασίας ή κακής μεταχείρισης ή χρήσης, θα υποχρεωθούμε να σας πιστώσουμε την αξία του προϊόντος μειωμένη, μεταξύ 30%-50% της αρχικής του αξίας. Σε τυχόν τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε μέσω email ή τηλεφωνικά πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.
Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στην εταιρεία μας, με την προϋπόθεση ότι θα ακολουθήσετε την
Διαδικασία Επιστροφών που περιγράφεται αναλυτικά στην παράγραφο Β του παρόντος, επιβαρύνουν εμάς.
Β. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας, σας συνιστούμε να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:
- Πριν οποιαδήποτε επιστροφή παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 22370 22752 ή μέσω email στο orders@gorogias.gr.
- Συμπληρώνετε τη «Φόρμα Επιστροφής» όπου καταγράφετε το αίτημα σας για επιστροφή του προϊόντος, το κωδικό προϊόντος, τον λόγο επιστροφής, τον τρόπο πληρωμής, τραπεζικό λογαριασμό η ΙΒΑΝ και αν επιθυμείτε αντικατάσταση η επιστροφή χρημάτων.
- Αποστέλλεται τη «Φόρμα Επιστροφής» μέσω email στο orders@gorogias.gr επισυνάπτοντας ει δυνατόν φωτογραφίες της συσκευασίας και του προϊόντος. [Για να κατεβάσετε τη Φόρμα πατήστε εδώ].
- Συσκευάζετε προσεκτικά το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή και τοποθετείται εντός το συμπληρωμένο αντίγραφο της «Φόρμα Επιστροφής» και το παραστατικό πώλησης.
- Αποστέλλετε το δέμα στην έδρα μας, στα παρακάτω στοιχεία:
ΓΚΟΡΟΓΙΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓ. 4ο ΧΜ Καρπενησίου- Λαμίας (Θέση Κερασούλες), Καρπενήσι, ΤΚ: 36100, Ευρυτανία, ΤΗΛ: 6974614341, 22370 22752. - Όταν γίνει η παραλαβή της επιστροφή σας και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος του προϊόντος, θα προβούμε είτε σε σύντομο χρονικό διάστημα στην αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο, είτε στην επιστροφή του αντιτίμου σε τραπεζικό λογαριασμό σας, αναλόγως της επιλογή σας.
- Θα λάβετε την σχετική ενημέρωση στο email σας.
Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι τα έξοδα της αποστολής
α) Στην περίπτωση επιστροφής λόγω υπαναχώρησης επιβαρύνουν τον πελάτη.
β) Στην περίπτωση επιστροφής λόγω λανθασμένου η ελαττωματικού προϊόντος εφόσον ακολουθήσετε την Διαδικασία Επιστροφών επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
Γ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ
Η επιστροφή του αντιτίμου που αφορά το επιστρεφόμενο προϊόν θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία μας.
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους εξής τρόπους:
- Με κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό – ΙΒΑΝ που έχετε υποδείξει εγγράφως στη «Φόρμα Επιστροφής».
- Με επιστροφή μετρητών από το φυσικό κατάστημα εφόσον στην παραγγελία σας έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής μετρητά.
Δ. ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε όλα τα στάδια επεξεργασίας της παραγγελίας, εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων και αυτά βρίσκονται ακόμα στο κατάστημα μας.
Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, εφόσον αυτή δεν έχει ήδη αποσταλεί, μπορείτε είτε να στείλετε την ακύρωσή σας το συντομότερο δυνατό είτε μέσω email στο orders@gorogias.gr είτε να μας καλέσετε στο 22370 22752 (Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-18:00, Σάββατο: 09:00-15:00).
Οι ακυρώσεις μέσω email πρέπει να περιέχουν τα εξής: Ονοματεπώνυμο, αριθμό παραγγελίας, τηλέφωνο & email επικοινωνίας. Σας ενημερώνουμε ότι τα στοιχεία αυτά πρέπει να είναι ακριβώς ίδια με εκείνα που αναγράφονται στην παραγγελία που έχει καταχωρηθεί.
Αν έχετε λάβει email Ολοκλήρωσης-Αποστολής της παραγγελίας σας, τότε η παραγγελία σας δεν βρίσκεται πλέον στο κατάστημα μας και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών προς παράδοση στο χώρο σας.
Σε αυτήν την περίπτωση, μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.